SVPC.TK.213 Turismiettevõtte juhi arenguprogramm

Image
Tartu Ülikool
EesmärkAnda teadmised turismi valdkonna keskastmejuhtidele meetoditest ja vahenditest, mida rakendada oma organisatsiooni teenuste, brändi ja meeskonna arendamiseks.
Maht54 akadeemilist tundi (48 tundi auditoorset, 6 tundi iseseisvat tööd), 2 EAP
Toimumise aegKoolituse kontaktõppepäevad:

5.–6. september
8.9. oktoober
29.30. oktoober

Koolituspäevade ajakava:
1. päev
10.0011.30 koolitus
11.3011.45 paus
11.4513.15 koolitus
13.1514.00 lõunapaus
14.0015.30 koolitus
15.3015.45 paus
15.4517.15 koolitus

2. päev
9.0010.30 koolitus
10.3010.45 paus
10.4512.15 koolitus
12.1513.00 lõunapaus
13.0014.30 koolitus
14.3014.45 paus
14.4516.15 koolitus
ToimumiskohtNarva kolledž, Raekoja plats 2, Narva
SihtrühmIda-Virumaa turismivaldkonna ettevõtete erinevate tasandite juhid.
Õppevormlähiõpe
Õppekeeleesti keel
Õppejõud

Kandela Õun - MA (TÜ rakendusstatistika), TÜ sotsioloogia doktorant, teemaks virtuaalse töö mõõtmise vahendi koostamine. Omab praktilist kogemust erinevate rakendusuuringute ja statistilise andmeanalüüsi koostamisel. Alates 2001 TÜ Pärnu kolledži õppejõud.

Tiina Viin - MA, TÜ koolikorraldus

TÜ Pärnu kolledži õppejuht, hotellimajanduse nooremlektor. Varasemalt töötanud keskastme juhina nii era- kui avalikus sektoris, hetkel ka ettevõtjana teenindussektoris. Läbi viinud erinevaid koolitusi teeninduse, turismitoodete ja/või -teenuste arendamise, täiskasvanute õppimise ning arendamise teemal.

Kai Tomasberg - TÜ Pärnu kolledži heaolu- ja spaateenuste disaini ja juhtimise õpetaja.

Sigrid Solnik - MA, elustiili, organisatsioonikultuuri ja kogukondlike suhete analüütik.     

Riina Tomast - MBA, TÜ teenuste disain ja juhtimine, TÜ Pärnu kolledži turunduse nooremlektor. Tema loetavad ained ja täiendkoolitused on valdavalt seotud strateegilise juhtimise, turunduse ja loovmeetoditega. Varasem töökogemus nii era- kui ka avalikust sektorist. On aastast 2010 ettevõtja.

Sandra Peegel - Tartu Ülikooli Pärnu kolledži turundusspetsialist. Tema igapäevatöö kätkeb endas reklaamide loomist, kujundamist ja seadistamist nii Facebookis kui ka Instagrami kui ka muudes kanalites. Lõpetanud Pärnu kolledži ettevõtluse ja projektijuhtimise õppekava.

Margaret Varik - MBA (teenuste disain ja juhtimine), TÜ Pärnu kolledži ettevõtlusosakonna teenusedisaini nooremlektor.

Kaisa Raadik - MBA, TÜ teenusedisain, TÜ Pärnu kolledži disainmõtlemise nooremlektor, TÜ Pärnu kolledži õppekava disainmõtlemine ja digiturundus programmijuht. Tema loetavad ained ja täiendkoolitused on peamiselt seotud disainmõtlemise ja teenusedisainiga, varasemalt ka projektijuhtimisega. Töökogemus nii era- kui avalikust sektorist. Ettevõtluskogemus ehitussektoris.

Sisu1. Turismiorganisatsiooni keskastme juht kui mentor, sisekoolitaja, meeskonna eestvedaja: Õppiv organisatsioon ja selle kujundamine, õppimise toetamine. Organisatsiooni arendusvajaduse hindamine ja eesmärkide määratlemine. Täiskasvanute õppimine, töötajate koolitusvajaduste selgitamine, õppeprotsesside kujundamine turismiorganisatsioonis. Juht kui mentor ja juhendaja, juhendamiseks vajalikud kompetentsid, kompetentside arendamise viisid.
2. Virtuaaltöö keskkonnad ja kaugtöölahenduste rakendamine turismiorganisatsioonis:
Ülevaade virtuaaltöö levikust ja vahenditest, mida selleks kasutatakse. Kaugtööl olevate töötajate juhtimisviisid. Virtuaalmeeskondade juhtimine.
Antropoloogia ning kvalitatiivsete meetodite rakendamine.
Klientide käitumise analüüsimine ja tulevikutegevuste planeerimine. Meie kliendid ja sihtgrupid, persoona-intervjuud. (Turismiteenuste ettevalmistamine). 
3. Turismivaldkonna andmete analüüsimine ja tõlgendamine:
Avalik statistika ja selle kasutamine.
Andmete analüüsi ja visualiseerimiskeskkondade kasutamine.
Disainmõtlemine, teenusedisain ja selle olulisus. 
4. Turismiteenuste disainimine ja e-teenuste loomine:
Turismiettevõtte väärtuspakkumine.
Brändi visuaalne identiteet ja selle loomise olulisus. 
5. Turunduskommunikatsioon turismiorganisatsioonis ja veebipõhised kommunikatsioonikeskkonnad:
Internetiturunduse roll ja võimalused turismiorganisatsiooni turunduskommunikatsioonis.
Sotsiaalmeedia digiturunduse rakendamine turunduskommunikatsioonis ja tegevuste efektiivsuse hindamine. 
6. Internetiturunduse tööriistad ning nende efektiivsuse mõõtmine ja analüüs (Canva, Smaily, Meta, Google Analytics).
Kasutajasõbralike e-teenuste loomine.
Kokkuvõtte tegemine.
Nõuded lõpetamiseksAktiivne Osalemine auditoorses õppetöös vähemalt 50%. Kui mõjuval põhjusel ei saa nõutud mahus kontaktõppes osaleda, siis võib esitada täiendava iseseisva töö etteantud teemal. 
Lõpetajale väljastatav dokumenttunnistus
Hindtasuta (kursust rahastatakse ESF õiglase ülemineku fondist)

Tulenevalt rahastusreeglitest edastatakse tasuta kursustel osalejate andmed Statistikaametile, kellel on õigus küsida 6 kuud peale kursuse lõppu tagasiside saamiseks täiendavaid küsimusi e-posti või telefoni teel.
Registreerudes koolitusele annate loa oma andmete edastamiseks Statistikaametile ja kinnitate, et kuulute sihtrühma ning osalete koolitusel selle läbimiseks nõutud mahus.
Registreerumise lisainfo

Registreerumine kuni 3.09.2024.

Registreerumisel palun kirjutage märkuste lahtrisse oma tööandja nimi ja töökoha aadress. Lahtris "Täiendav info või küsimused seoses koolitusel osalemisega" selgitage paari lausega oma motivatsiooni kursusel osalemiseks (max kuni 1000 tähemärki). 

Juhime tähelepanu, et registreerumine ei taga automaatselt kohta koolitusel. Osalejad valitakse välja motivatsioonikirjade alusel ja teile saadetakse eraldi kinnitus, et olete koolitusele vastu võetud.

Registreeru koolitusele