Tartu Ülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonna ülesanne on tugevdada ülikooli mainet ja suurendada selle nähtavust nii Eestis kui ka rahvusvaheliselt. Meie osakond toetab ülikooli strateegiliste eesmärkide saavutamist, aidates kaasa helgemate peade jõudmisele ülikooli, teadusuuringute ja innovatsiooni edendamisele ning teadustulemuste tutvustamisele ühiskonnas.
Turundus- ja kommunikatsiooniosakonnas on kolm talitust.
Kommunikatsioonitalitus vastutab Tartu Ülikooli sise- ja väliskommunikatsiooni juhtimise eest. Meie eesmärk on viia ülikooli sõnumid tõhusalt nii üliõpilaste, töötajate, vilistlaste kui ka laiema avalikkuseni. Talituse töölõikude hulka kuuluvad meediasuhtlus, sise-, teadus- ja kriisikommunikatsioon. Kommunikatsioonitalitus seisab hea selle eest, et ülikool suhtleks avalikkusega laitmatus eesti keeles.
Kontakt: avalik@ut.ee
Turundustalitus vastutab ülikooli maine hoidmise ja tugevdamise ning ülikoolis õppimise võimaluste tutvustamise eest. Meie eesmärk on suurendada ülikooli tuntust ja muuta Tartu Ülikooli sõnumid siht- ja sidusrühmadele nähtavaks. Talituse peamised ülesanded hõlmavad turunduskampaaniate korraldamist ja ülikooli kuvandi terviklikku arendamist.
Kontaktid: turundus@ut.ee (TÜ turundus Eestis), intmarketing@ut.ee (TÜ turundus välismaal)
Visuaalmeediatalituse põhiülesanded on ülikooli oluliste ürituste ülekandmine, videosalvestamine, monteerimine ja arhiveerimine ning foto- ja heliteenuste pakkumine. Talituse teenustest saab lähemalt lugeda nende veebilehelt.
Kontakt: Valeri (Vallo) Nuust, visuaalmeedia talituse juhataja, valeri.nuust@ut.ee, 517 6185
Tartu Ülikooli üksustes töötab hulk turundus- ja kommunikatsioonipartnereid, kellelt saab abi konkreetset üksust puudutavates küsimustes. Nende kontaktandmed ja kõneisikute loetelu leiab teemavaldkondade kaupa veebilehelt „Ajakirjanikule“.
Välisveeb