22. august 2025
| 10.15–10.45 | Tervituskohv ja registreerimine (fuajee) |
| 10.45–11.00 | Avasõnad (aud 200) Indrek Reimand, Tartu Ülikooli Narva kolledži direktor Katri Raik, Narva linnapea Moderaator - Natalja Mjalitsina |
| 11.00–11.45 | Miks on oluline lapsi lugema õpetada? (aud 200) Marju Lauristin |
| 11.45–12.30 | Kuidas muuta ainetekstid õppijaile jõukohaseks ja huvitavaks? (aud 200) Mare Kitsnik, Tartu Ülikooli Narva kolledži eesti keele võõrkeelena kaasprofessor |
| 12.30–13.30 | Lõuna |
| 13.30–16.00 | Töötoad (vt täpsemat kava allpool) |
| 16.00–16.45 | Eesti Vabariigi haridus- ja teadusministri esindaja ettekanne (aud 200) |
| 16.45 | Pidulik vastuvõtt (fuajee) |
| 17.30 | Busside ärasõit |
| 13.30–14.15 | About the One Stop CLIL Europe Project Dilys Vyncke, One Stop CLIL Europe project, Belgium |
| 14.15–15.00 | CLIL: Learning Together for All Kati Bakradze-Pank, Tallinna Ühisgümnaasium |
| 15.00–15.45 | Using CLIL in foreign language teaching in Japan Sachiko Yokoi, The University of Osaka, Japan |
| 13.30–14.15 | Lugema õpetamisest Maria Jürimäe, Tartu Ülikool |
| 14.15–15.00 | Eesti rahvakultuuri traditsioonid ja loo jutustamine: praktiline töötuba õpetajatele Ene Tigas, Tartu Ülikooli eetikakeskus |
| 15.00–15.45 | Võtteid lugemisoskuse arendamiseks Lea Maiberg, Tatjana Baum-Valgma, Eesti Keele Instituut |
| 13.30–14.15 | Meie kiisul kriimud silmad Piret Kärtner, Tartu Ülikooli Narva kolledži õppedirektor |
| 14.15–15.00 | Funktsionaalne lugemine, teksti lihtsustamine ja kohandamine vastavalt lapse keeleoskusele Maria Kazak-Panšina ja Daria Moiseeva, Narva Vanalinna Põhikool |
| 15.00–15.45 | Visuaal lugemisoskuse arendamisel Anne Kloren ja Kriste Kald, Eesti Keele Instituut |
| 13.30–14.15 | Keelekümblusest ajalootunnis – praktilise kogemuse peegeldusi Kersti Kivirüüt, Narva Eesti Gümnaasium |
| 14.15–15.00 | Tekst kui võtmeelement. Aine-ja keeleõpetajate koostöö ning lõiminguvõimalused klassiruumis Natalja Presnetsova, Tallinna Pae gümnaasium |
| 15.00–15.45 | Graafiline romaan meelitab põhikooli õpilased lugema Kaarin Aamer, Tartu Ülikooli Narva kolledž |