7. E-õpe alushariduses, millal, kellele ja kuidas?

7. E-õpe alushariduses, millal, kellele ja kuidas?

Sessiooni juhib Lehte Tuuling 

Lasteaiaõpetajad oli eriolukorras veelgi erilisemas olukorras kui kooliõpetajad. Suurem osa lasteaedasid töötasid kogu karantiini perioodi. Mõnes lasteaias oli lapsi ühe valverühma jagu, mõnes jätkus igasse rühma kohalkäijaid. Mitte kunagi pole Eesti lasteaedes tegeletud nii palju õuesõppega – soovituste kohaselt võeti lapsi vastu õues ja saadeti koju õuest aga tegeleti ka päeva jooksul palju värskes õhus, et hoida enda ja laste tervist. Lisaks kohal käivatele lastele tuli tuge pakkuda ka neile, kes koos vanematega kodus olid. Ettekandjad jagavad oma kogemusi just selle ülesandega toimetulekust. 

1.  Marii Maamägi (Lasteklubi Väike Päike haridustehnoloogia valdkonna strateeg).

“Lapsest lähtuv digiõpe – kas üldse võimalik?”

2. Ene Kruzman (Kohtla-Järve Lasteaed Tareke, direktor).

“Projekti töö jätkamine eriolukorras.” 

3. Britta Reinumäe ja Kristina Lee (Kohila Lasteaed Sipsik, rühmaõpetajad).

“Distantsõpe Kohila Sipsikus”.