6. Kuidas toetada distantsõppel mitmekeelseid õpilasi?

6. Kuidas toetada distantsõppel mitmekeelseid õpilasi?

Sessiooni juhatab Olga Burdakova

1. Jelizaveta Haustova,  Jelena Ustritskaja (Psühholoogilise rehabilitatsiooni keskus LullaBed). 

“Возможности дистанционного обучения в поддержке  билингвальных детей из разных стран:  Из опыта работы над проектом, ориентированным на будущее, через истоки.”

2. Jelena Moisejeva (Vene Keele ja Kirjanduse Õpetajate Liit Eestis, Liidu asutaja ja esinaine), Svetlana Panfiljonok (Vene Keele ja Kirjanduse Õpetajate Liit Eestis, Liidu asutaja ja Juhatuse liige). 

“Docendo discimus / Õpides õpime ise / Обучая, учимся сами.”

3.Pille Maffucci (Narva eesti keele maja õpetaja), Ave Landrat (INSA Tallinna eesti keele maja koostöötegevuste koordinaator). 

“Mentori-keeleõpetaja kogemus ja toetuse võimalused Integratsiooni Sihtasutuse eesti keele maja Keelesõbra programmi ja Keeleruleti näitel”.